niedziela, 24 października 2010

Trudne początki

Witam!
Tego bloga założyłam kilka tygodni temu, ale nie zrobiłam do dziś ani jednego wpisu. Założyłam go pod wpływem impulsu, a teraz denerwuje mnie iż świeci pustką z niego. Nie jestem dobra w tej dziedzinie  -  dopiero raczkuję. Ale proszę o jedno: nie szczędźcie krytyki, bo człowiek na błędach się uczy. Wszelkie komentarze są mile widziane, a szczególnie te, które pomogą doskonalić warsztat.
Według mnie dobry fotograf to nie tylko dobry sprzęt. Wiedza, wyobraźnia, cierpliwość i wiele innych rzeczy wpływają na zdjęcie. Czasami widzę coś - rzecz, zjawisko i myślę, że zdjęcie będzie fantastyczne, a po zrobieniu okazuje się rozczarowaniem. Czasami zaś, zabraknie czasu na zdjęcie - coś trwa tak krótko, iż nawet migawka nie jest w stanie naszego wrażenia zarejestrować. Mimo wszystko każde zdjęcie ma swoją wartość - zatrzymuje czas. W życiu, które pędzi coraz szybciej do przodu, warto zrobić przystanek. Zatrzymać się i spojrzeć wstecz. Fotografia może stać się kroniką naszego życia i odzwierciedlić nasze uczucia i targające duszę emocje.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu robione są aparatem:
NIKON D60, obiektyw: Nikkor AF-S DX 18-55mm  f/3.5-5.6G VR czyli komplet standardowy




Wszystkie zdjęcia prezentowane na tym blogu oraz w albumach Picasa są moją własnością i jestem ich autorem. Proszę o nie kopiowanie ich!



Brak komentarzy: